سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات شخصی عامل تیراندازی خونین در زرقان/ زخمی شدن 9 نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از درگیری و تیراندازی 2 نفر دستفروش در محله شهریار زرقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از زخمی شدن 9 نفر در پی درگیری و تیراندازی در زرقان خبر داد.
 
سرهنگ محمدی گفت: در پی اختلافات شخصی در زرقان بعدازظهر پنج‌شنبه درگیری رخ داد که ابتدا ضارب با چاقو حمله کرده و در ادامه از سلاح گرم استفاده می‌کند.
 
وی افزود: این فرد با هویت معلوم با شلیک 7 تیر ساچمه‌ای بصورت تصادفی، موجب زخمی شدن 9 نفر از مردم حاضر در صحنه درگیری می‌شود.
 
سرهنگ محمدی ادامه داد: ماموران کلانتری زرقان پس از اعلام درگیری بلافاصله به محل اعزام شده، اما متوجه می‌شوند که فرد ضارب متواری و اسلحه شکاری خود را در همان محل رها کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه فرد مظنون شناسایی شده و ماموران در صدد دستگیری وی هستند، بیان کرد: حال تمامی زخمی‌ها که شامل یک نفر زن و 8 نفر مرد هستند مساعد گزارش شده و تمام آن ها پس از مداوای سرپایی مرخص شده‌اند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس برای برقراری امنیت و نظم تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده اختلافات خانوادگی سعی کنند زمینه صلح و سازش را فراهم کرده و اجازه ندهند این اختلافات منجر به درگیری‌های خونین شود و در صورت مشاهده موارد مشکوک و نزاع و درگیری مراتب را از طریق 110به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.