سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

فتنه در ميان پيروان ولايت جايی نخواهد داشت

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:جمعيتی كه به تبعيت از مولای خود فرياد بزنند ما انقلابی هستيم فتنه دربين انان جايی نخواهد داشت .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عصر  امروز آئين گراميداشت چهلمين روز شهادت شهدای ميرجاوه و مدافع وطن استواريكم محسن دايی  زاده با حضور فرمانده مرزبانی ناجا  و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی كشوری در محل مسجد صاحب الزمان كرمان برگزار شد. 

سردار قاسم رضايی در اين مراسم گفت: ايران اسلامی  با وجود قرار گرفتن در منطقه ای  متلاطم،آرام است و اين آرامش را مديون شهدای مدافعی چون دايی زاده هستيم. 
 
وی اظهار داشت:مرزبانان  پاسدار حريم انقلاب اسلامی هستند و در هر نقطه ای تهديدی صورت پذيرد با حداكثر قوا به مقابله خواهند پرداخت.  

 سردار رضايی در ادامه گفت:امنيت مرزهای جمهوری اسلامی ايران شايسته تقدير و هزينه آن  نثارخون جان بر كفان است لذا باطلين بدانند ايران اسلامی فرزندانی عاشورايی دارد و در اين دنيا و اخرت سرنوشتی شوم خواهند داشت. 
 
وی گفت:درود می فرستيم به امت اسلامی و ملت بزرگوار ايران كه با روحيه انقلابی خود در مقابل استكبار ايستادگی كردند، انقلاب اسلامی هدايای زيادی به ما عطا كرده كه شريف ترين آن شهادت در راه پيروی از ولايت است كه در اين راستا شهدا ناظر و هدايتگر و خانواده شهدای مرزيار انقلاب هستند. 

سردار رضايی اظهار داشت: امروز فتنه های فرهنگی و اخلاقی نظام اسلامی را تهديد می كند كه لازمه مقابله با اين تهديدات بصيرت افزايی و پيروی از حريم ولايت است و جمعيتی كه به تبعيت از مولای خود فرياد بزنند ما انقلابی‌ هستيم فتنه در بين آنان جايی نخواهد داشت . 

 فرمانده مرزبانی ناجا در پايان بيان داشت:حادثه كوچكی كه در تهران رخ داد نمي تواند آرمان های  انقلاب اسلامی را خدشه دار كند و اين اقدام جوابی دندان   شكن در جبهه نبرد در پی خواهد داشت.  

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.