سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

بیش از 1160 آسیب‌دیده نخاعی در استان اصفهان شناسایی شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از هزار و 160 آسیب‌دیده نخاعی در استان اصفهان شناسایی شده که برای 420 نفر از آنان در انجمن حمایت از آسیب‌دیدگان نخاعی استان اصفهان پرونده تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی عصر امروز در چهارمین ضیافت همدلی ویژه انجمن آسیب نخاعی استان اصفهان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهارکرد: امروز اگر بخواهیم یک مکانی را به کشور معرفی کنیم که به ارزش‌های فاخر اصفهان افزوده‌ شده، مجموعه بزرگ سیتی‌سنتر اصفهان است که لازم است از مدیریت این مجموعه به خاطر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان تقدیر شود.

وی افزود: امروز گرد هم آمدیم تا ثابت کنیم همه جامعه به فکر بیماران نخاعی هستند و حضور آسیب‌دیدگان نخاعی در چنین مکان‌هایی باعث خیر و برکت خواهد شد، ضیافت امروز در چنین ایام عزیزی بسیار مبارک است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه کسانی که در این شهر مسؤولیت دارند و مأمور هستند باید به فکر همه شهروندان باشند که بیماران نخاعی نیز بخشی از جامعه 2 میلیون نفری شهر اصفهان هستند، همه مسؤولان در قبال این بیماران وظیفه خدمت‌گذاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: انجمن آسیب‌دیدگان نخاعی در تلاش است تا روز به روز مشکلات این آسیب‌دیدگان را رفع کرده و خدمات و تسهیلات بیشتری را به آنان ارائه دهند؛ امسال به عنوان چهارمین سال میزبان آسیب‌دیدگان نخاعی در ضیافت همدلی هستیم تا با نگاهی نو شرایطی جدید برای این عزیزان فراهم آوریم.

نصر اصفهانی بیان داشت: بیش از هزار و 160 آسیب‌دیده نخاعی در استان اصفهان شناسایی شده که برای 420 نفر از آنان در انجمن حمایت از آسیب‌دیدگان نخاعی استان اصفهان پرونده تشکیل شده است؛ این انجمن متعلق به همه کسانی است که ما توفیق خدمت به آنان را داریم و امیدوارم تا شرایطی فراهم شود که به کمک همه خیرین بتوانیم همه هزار و 200 آسیب‌دیدگان نخاعی را تحت پوشش این انجمن قرار دهیم.

وی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا مشکلات خانواده‌های آسیب‌دیدگان نخاعی نیز روز به روز کمتر شود چراکه بار زیادی روی دوش آنان است؛ جا دارد از حضور پرشکوه مردم اصفهان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر تقدیر کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر ضرورت مناسب‌سازی مساجد برای معلولان در شهر اصفهان یادآور شد: به دلیل عدم مناسب‌سازی در بسیاری از مساجد شهر اصفهان، انجمن حمایت از آسیب‌دیدگان نخاعی استان اصفهان طبق سال‌های گذشته امسال نیز مراسم احیای شب‌های قدر را در 2 شب قدر ماه مبارک رمضان در محل انجمن آسیب‌دیدگان نخاعی به همراه ضیافت سحری برگزار خواهد کرد.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.