سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

مشارکت 50 پیمانکار در اجرای طرح های آب منطقه ای مازندران

80 درصد از طرح های شرکت آب منطقه ای مازندران توسط 50 پیمانکار استانی در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه ای مازندران در جمع پیمانکاران بومی طرف قرارداد این شرکت با بیان اینکه تأمین کنندگان خدمات و کالا در ساختار مدیریت آب از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند افزود: گرچه پیمانکاران استانی 80 درصد پروژه های این شرکت را اجرا می کنند اما مشارکت آنها بیشتر در پروژه های خرد است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این شرکت در سالهای اخیر بخصوص سال گذشته از رشد بسیار بالایی برخوردار شد گفت: در سال گذشته میزان اعتبارات این شرکت 320 میلیارد تومان بود که حدود 70 درصد آن تخصیص یافت.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران با قدردانی بردباری و همراهی پیمانکاران بومی در شرایط سخت گفت: ما نیازمند افزایش تراز همکاری با مشاورین و پیمانکاران بومی هستیم و معتقدیم در شرایط جدید باید پیمانکاران قدیمی ما ارتقاء و پیمانکاران جدید شکل بگیرند و وارد عرصه کار شوند.

یخکشی از ایجاد و توسعه ظرفیت اشتغال توسط پیمانکاران بومی به عنوان یکی از انتظارات شرکت یاد کرد و گفت: با شکل گیری این سازمانها و نهادهای حقوقی باید بسیاری از جوانان تحصیل کرده استان در آنها بکارگیری شوند و در چتر حمایتی پیمانکاران بومی قرار گیرند.

رئیس هیئت مدیره آب منطقه ای مازندران با اشاره به برنامه های این شرکت در بخش طرح های آبرسانی از جمله احداث تصفیه خانه های آب شرب به میزان 30 مترمکعب در 9 مجتمع آبرسانی گفت: پیمانکاران استانی ما در طرح های ملی بخصوص طرح آبرسانی نقش و حضوری ندارند و این مستلزم تمایل بیشتر و تلاش و ظرفیت سازی بیشتر پیمانکاران بومی است.

یخکشی توجه به کیفیت از سوی پیمانکاران را امری مهم برشمرد و افزود: کیفیت سبب ادامه کار و موجب رضایتمندی متولیان و کارفرمایان شده و بستر تداوم ارائه خدمت را فراهم خواهد نمود.

وی با تأکید بر ضرورت انطباق پذیری پیمانکاران با شرایط جدید امر مشارکت، سرمایه گذاری، اجرای طرح به روش طرح و ساخت را ازجمله مقولات جدید مورد انتظار دولت از پیمانکاران بومی برشمرد و گفت: امیدواریم با تعاملی که پیمانکاران بومی در این بخش خواهند داشت شاهد حضور بیشتر پیمانکاران استانی با مدلهای مورد انتظار باشیم.

مدیرعامل آب منطقه ای مازندران تکریم پیمانکاران را بخشی از وظایف کارفرما دانست و گفت: این تکریم باید دوسویه و از ابعاد انسانی و قراردادی و حقوقی مد نظر باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.