سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف برق در استان بوشهر، 4 برابر میانگین کشوری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: سرانه مصرف برق خانگی در این استان حدود چهار برابر میزان متوسط برق در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امرالله پاراد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات برق در این استان به یک میلیون و 163 هزار نفر ارائه می‌شود، اظهار داشت: استانهای خوزستان، بوشهر و هرمزگان از نظر میزان مصرف برق جزو استان های رکوردار کشور به شمار می روند.
 
وی با اشاره به اینکه هفت درصد از برق تولیدی کشور به استان بوشهر اختصاص دارد، افزود: میزان پیک بار برق استان بوشهر هزار و ۷۰۰ مگاوات است.
 
پاراد ادامه داد: پارسال پنج میلیارد و 410 میلیون کیلو وات ساعت انرژی (برق) در استان بوشهر به فروش رسید که این میزان 2.3 درصد از انرژی کشور را شامل می شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین مصرف برق را در بخش خانگی شاهد هستیم، تصریح کرد: 68 درصد از برق استان بوشهر در بخش خانگی، 12 درصد در بخش عمومی و پنج درصد در بخش صنعتی مصرف می‌شود.
 
وی در خصوص استراتژی 80-80، توضیح داد: در نظر داریم با این استراتژی، تا سال 1405، خاموشی‌ها به 80 دقیقه در سال، تلفات به هشت درصد و مراجعات حضوری به صفر برسد.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.