سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری جشنواره‌های میلاد سرخ و ماه منیر در اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره‌های فرهنگی، هنری و ادبی میلاد سرخ و ماه منیر به صورت ملی و بین‌المللی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدناصر اسحاقی در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان در اردبیلاظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ادبی، فرهنگی و هنریهمراهی و مشارکت بسیج هنرمندان و نهادهای فرهنگی استان مهم و ضروری بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

ویافزود:با هم افزایی و تعامل می‌توانیم کارهای بزرگی را در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام دهیم و تاثیرگذاری برنامه‌های مختلف اجرایی در این حوزه‌ها را دوچندان کنیم که برای رسیدن به این مهم آمادگی لازم را برای همکاری و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و بسیج هنرمندان استان داریم.

اسحاقی از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی،هنری و ادبیمیلاد سرخ و ماه منیر به عنوان برنامه‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای اجرا به صورت ملی و بین‌المللی خبر داد و گفت: در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم و منسجم شاهد برگزاری این دو برنامه به شکلی مطلوب و گسترده خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد:جشنواره میلاد سرخ به صورت دو سالانه و در تمامی حوزه‌ها و جشنواره ماه منیر نیز با توجه به میزان ارادت اهالی استان به حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در حوزه شعر و ادب به صورت سالانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.