سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آغاز طرح ساماندهی معابر عمومی شهر خامنه

شهرداری خامنه از آغاز طرح ویژه ساماندهی معابر عمومی این شهر شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شریفی شهرداری خامنه گفت: این طرح علاوه بر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی، شامل بدنه سازی خیابان، جدول گذاری و اجرای پروفیل طولی انتقال آب های سطحی می باشد که با هدف استاندارد سازی مسیرها و هدایت و دفع آب های سطحی و همچنین انتقال آب جهت استفاده در آبیاری باغات و مزارع پایین دست اجرا می شود.
 
وی ادامه داد: در همین راستا طرح جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت‌ریزی کوی شهید احمدی که در ادامه اجرای ساماندهی خیابان‌ها و محلات سطح شهر در دستور کار شهرداری خامنه قرار گرفته و در مراحل پایانی برای آسفالت ریزی است.
 
شریفی، به فاز دوم طرح ساخت خیابان شهدای مدافع حرم اشاره و اظهار کرد: فاز دوم طرح ساخت این خیابان در جهت طرح خیابان سازی مسیر منتهی به آرامستان روضه الحسین و در ادامه فاز نخست این طرح که در سال 95 افتتاح شد، انجام می گیرد.
 
وی اضافه کرد: عملیات آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر خامنه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان (اعتبارات استانی) و عملیات ساماندهی و آسفالت ریزی کوی گلستان (کوی غضنفری) نیز به زودی اجرایی خواهد شد.
 
شریفی ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر با حمایت های روزافزون مسئولان و شهروندان طرح های یاد شده تکمیل و تقدیم اهالی خامنه شود.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.