سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مشاور استاندار کرمان در امور خیریه وعام المنفعه معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین هاشمیان به سمت مشاور استاندار کرمان درامور خیریه وعام المنفعه منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی ، استاندار کرمان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی هاشمیان را به عنوان مشاور خود برای همکاری با نهادها و موسسات غیردولتی، بخش خصوصی، مجموعه خیرین و فعالیت های عام المنفعه منصوب کرد.
 
دراین حکم آمده است: با عنایت به نام گذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال از سوی مقام معظم رهبری در جهت تحقق این سیاست ها و نظر به تعهد جناب عالی در همکاری با نهادها و موسسات غیردولتی، بخش خصوصی، مجموعه خیرین و فعالیت های عام المنفعه، بدین وسیله به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شود.
 
استاندار کرمان افزوده است: انتظار می رود تمامی اهتمام خود را در جهت گفتمان سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و نهادینه کردن آن در میان بخش ها و مجموعه های مذکور مبذول داشته و با بهره گیری از توان و ظرفیت های ارزشمند آنان در جهت نیل به توسعه همه جانبه مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی گام بردارید.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی هاشمیان فرزند آیت الله شیخ محمد هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان، خواهرزاده آیت الله هاشمی رفسنجانی و همچنین منتخب مردم در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رفسنجان است.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.