سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درودگر: تیم ملی جودو کارگران می تواند عنوان قهرمانی را تکرار کند/در فوتبال، آرامش جایگزین خنده شده است

سرپرست کاروان اعزامی کارگران به مسابقات جهانی گفت: تیم ملی جودو کارگران بسیار خوب است و می تواند از عنوان قهرمانی جهان دوره قبل خود دفاع کند.

صادق درودگر سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات المپیک کارگران در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کاروان کارگری اعزامی به مسابقات المپیک کارگران که در لتونی قرار است برگزار شود با سه برابر افزایش نسبت به دوره قبل از بیست ویکم خردادماه عازم این رقابتها می شوند.
 
درودگر پس از حضور در اردوی تیم ملی جودو کارگران و بازدید از تمرین آنها افزود: اینجا جادارد از جناب آقای سعید قمی و کادر فنی آن ها تشکر کنم که فوق العاده صمیمانه وبا جدیت و عاشقانه تلاش می کنند و در این شرایط سخت و در گرمای هوا توانسته اند تیم خیلی خوبی را آماده کنند و اردوی مشترک این تیم با تیم ملی جودو بزرگسالان امید و جوانان جودو کار بسیار خوب و پسندیده ای بود که ایشان با روابطی که دارند انجام دادند که این می تواند در بالابردن سطح آمادگی بچه ها کمک زیادی کند.
 
وی در خصوص وضعیت فوتبال اذعان داشت:وضع فوتبال خوب است حتی فوتسال که فراموش شده ی فدراسیون است وضعیت خوبی دارد. پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که این پیام خوبی دارد ٬ فوتسال جوانان ما به المپیک راه پیدا کرد و قهرمان آسیا شد ٬ فوتسال بزرگسالان ما سوم جهان شد که با این تفاسیر فکر کنم آرامش به فوتبال ما آمده  واین خنده از فوتبال ما رخت بر بسته است و فوتبال ما جدی شده است‌.
 
درودگر در خصوص بخش خصوصی در فوتبال ما گفت: بخش خصوصی در فوتبال ما جدی نیست و اغلب آنها بزرگترین بدهکاران سیستم بانکی هستند و به دلایل غیر ورزشی به فوتبال ما آمده اند چیزی که من خودم تجربه کردم. ما هنوز باشگاهی نداریم که به زیر ساختها توجه کرده باشد و بخش خصوصی زمانی در کشور رشد میکند که ما قوانین و مقرراتی در کشور داشته باشیم که حاوی بخش خصوصی باشد و تا زمانی که این حامیان را نداشته باشیم افرادی در فوتبال سرمایه گذاری میکنند که اهداف ورزشی ندارند چون سرمایه گذار عاقل به دنبال جذب درآمد است و ما در فوتبال درآمدی نداریم پس علت حضور آنها درآمدزایی نیست.
 
ما باید در سیاست های کلی ورزش کشورمان چیزهایی را تعریف کنیم که حامی سرمایه گذار عاقل باشد تا ورزش کشور بتواند رشد کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.