سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

73 زندانی محکوم مالی جرایم غیرعمد در اصفهان به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 73 زندانی محکوم مالی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسدالله گرجی زاده افزود: آزادی زندانیان با کمک و حضور خیرین در برنامه های مختلف از جمله برنامه 'یک شهر ضیافت' صورت گرفته است.
 
وی اظهار کرد: این زندانیان به دلیل بدهی مالی جمعا به مبلغ 24 میلیارد و 529 میلیون و 550 هزار ریال در زندان های استان تحمل کیفر می کردند.
 
مدیرکل زندان های استان اصفهان، با بیان اینکه اهمیت این کار خداپسندانه گفت: با دخالت مددکاران و مسئولان زندان و همچنین مشارکت خیرین، گذشت شاکیان در بسیاری از موارد ایجاد و با جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران آزادی آنان مهیا شد.
 
وی تصریح کرد: این 73 زندانی پس از گذشت شاکیان با مبلغ هفت میلیارد و 892 میلیون و 250 هزار ریال توسط خیرین و ستاددیه در برنامه یک شهر ضیافت و جشن های گلریزان از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.
 
گرجی زاده در ادامه با تقدیر از تمامی مسئولان قضایی و اجرایی و رسانه های گروهی در امر فرهنگ سازی کار حسنات و خیرات، از عموم مردم و خیرین و سخاوتمندان اصفهانی خواست تا در روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان از این سفره الهی بهره کافی را ببرند.
 
در حال حاضر 850 زندانی با جرائم غیرعمد شامل مهریه، نفقه، تصادف و چک بلامحل در زندان های استان تحمل کیفر می کنند که برای آزادی آنها به حدود 100 میلیارد تومان نیاز است.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.