سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

کشف بیش از ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری متجاوزین مرزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سردار "جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرز‌ها و جلوگیری از هرگونه قاچاق در مرزهای استان، مرزداران این فرماندهی موفق به دستگیری متجاوزان مرزی و کشف مقادیری سوخت قاچاق طی عملیات‌های جداگانه‌ای شدند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی طی عملیاتی در نقطه صفر مرزی از ورود متجاوزانی که قصد ورود به خاک کشور را داشتند، جلوگیری نموده و بعلت حضور پررنگ و بموقع نیرو‌ها و تاریکی شب دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مرزداران این فرماندهی از هیچ تلاشی در جهت انسداد مرز‌ها دریغ نمی‌نمایند، گفت: مأمورین این فرماندهی در حین کنترل خودروهایی که قصد خروج از کشور را داشتند، موفق شدند بیش از ۷۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف نمایند.

سردار "جان نثار" از دستگیری ۱۹ متجاوز که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند خبر داد و افزود: همواره در جهت برخورد قاطع با هرگونه ورود غیرقانونی به کشور مبارزه می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت:همچنین مرزداران هنگ مرزی تایباد موفق به کشف مقادیری مواد مخدر و یک قبضه سلاح کلاش طی عملیاتی شدند.

سردار "جان نثار" افزود: گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر شب گذشته قصد ورود به خاک کشور و انجام معاملات ناثواب را داشتند، که با هوشیاری مرزداران در نقطه صفر مرزی با آن‌ها درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مرزداران این فرماندهی از هیچ تلاشی در جهت انسداد مرز‌ها دریغ نمی‌نمایند، گفت: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که تاب مقابله با مرزداران را نداشتند با استفاده از تاریکی شب، عوارض طبیعی زمین و نزدیکی به مرز به آنسوی مرز متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مأمورین این فرماندهی در پاکسازی محل درگیری بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و حشیش و یک قبضه لاح کلاش به همراه مهمات مربوطه را کشف می‌نمایند.

سردار "جان نثار" از دستگیری ۵ متجاوز که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند خبر داد و افزود: همواره در جهت برخورد قاطع با هرگونه ورود غیرقانونی به کشور مبارزه می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت:قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوزین مرزی بدانند که مرزداران و مرزبانان خراسان رضوی با توکل بر خداوند متعال و تلاش شبانه روزی مقتدرانه در برابر هرگونه ناامنی ایستاده اند و اجازه نخواهند تا نقشه شوم آن‌ها در مرزهای این استان عملی شود.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
بیشتر دقت شود
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
این سردارتقویه نه جان نثار
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشالله جانثار به عنوان فرماندهی مرزبانی استان معرفی و منصوب شد.