سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

استقبال پرشور نونهالان جودوکار از رقابتهای جام رمضان مشهد

مسوول کمیته مسابقات هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از استقبال خوب بیش از ۷۰ جودوکار نونهال استان در شب چهارم رقابتهای جام رمضان در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمدجواد نظام الملکی گفت: بیش از ۷۰ ورزشکار از باشگاه‌های آینده داران پارس، چدانی، شهید وحدتی، پوریای ولی، شهدای فریزی، خانه جودو، کوثر، بسیج، دانشگاه آزاد، رزم آوران طوس، قدس طلاب و شهرستانهای تربت حیدریه و قوچان در اوزان ۳۰، ۳۴، ۳۸، ۴۲ و ۴۶ کیلوگرم با هم رقابت کردند.

وی افزود: در پایان این شب در وزن ۳۰ کیلوگرم علی تقی زاده از قوچان، محمد اقریان از تیم شهدای فریزی و یاسین سرباز از باشگاه رزم آوران طوس اول تا سوم شدند.

مسوول کمیته مسابقات هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: امیرحسین خوش قدم از تیم شهید وحدتی، صالح بابادی از تیم شهدای فریزی و محمد امین رحمانی از تیم دانشگاه آزاد نیز به ترتیب مقام اول تا سوم وزن ۳۴ کیلوگرم را کسب کردند.

نظام الملکی افزود: در وزن ۳۸ کیلوگرم این رقابت‌ها هم حسین بخشی شهید وحدتی به مقام اول رسید، علیرضا ایزدی از باشگاه رزم آوران دوم و محمد کوهی از باشگاه شهید چدانی مقام سوم را بدست آورد.

وی افزود: حسن یوسفی از باشگاه شهید وحدتی به همراه حمید رضا کارگر از تیم شهید چدانی به فینال وزن ۴۲ کیلوگرم مسابقات جودو نونهالان جام رمضان امسال راه یافتند تا برای کسب مدال طلا در شب پایانی این جام به مصاف یکدیگر بروند و ابوالفضل حامدی دیگر نونهال جودوکار عضو تیم شهید وحدتی در این وزن سوم شد.

مسوول کمیته مسابقات هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان گفت: در وزن ۴۶ کیلوگرم این رقابت‌ها امیرحسین مرادی از تیم پوریای، ولی و مهدی نظام پور از تیم شهید وحدتی به فینال راه یافتند، سید جواد فاضلی از باشگاه شهید چدانی نیز مقام سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، ادامه مسابقات جام رمضان ۹۶ در رشته جودو روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه در اوزان ۵۰، ۵۵ و ۵۵ + رده سنی نونهالان و اوزان ۴۶ و ۵۰ رده سنی نوجوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.