سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

طرح نظارت بر واحدهای صنفی در جهرم

طرح نظارت ویژه بر واحدهای صنفی شهرستان جهرم در ماه رمضان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد دانش‌نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالا و به‌ویژه کالاهای اصلی در این ماه، افزود: هر سال اکیپ‌هایی در قالب گشت مشترک تشکیل و بر بازار نظارت می‌کنند که هدف اصلی از اجرای این گشت‌ها نظارت و رصد دقیق‌تر بازار است.
 
وی ادامه داد: مردم می‌توانند گزارش تخلفات در حوزه اصناف را با شماره تماس‌های 124، 54230049 و یا 5449033 گزارش خود را ارائه کنند.
 
دانش‌نیا بیان کرد: با اقدامات جهاد کشاورزی کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت و مرغ وارد شهرستان شده و این اداره نیز بر نحوه فروش و عرضه مستقیم در بین مردم نظارت دارد.
 
وی اظهار داشت: واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر با مراجعه به اداره صنعت، معدن و تجارت می‌توانند تقاضای خود را در جهت توزیع اقلام کالاهای اساسی ارائه کرده و این اداره نیز پس از اخذ استعلامات لازم، واحدهای صنفی و عاملان توزیع را به جهاد کشاورزی جهت دریافت حواله معرفی می‌کند.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم تصریح کرد: بخشداری‌های بخش‌های این شهرستان نیز می‌توانند با معرفی عاملان، اقلام کالاهای اساسی را جذب تا در مناطق روستایی نیز شاهد توزیع اقلام کالاهای اساسی باشیم.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.