سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشحالی بعد از گل هافبک رئال مادرید جنجال برانگیز شد + تصاویر

این اتفاق در بازی اروگوئه و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی جوانان در کره جنوبی رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خوشحالی عجیب " فدریکو والدره " هافبک اروگوئه ای رئال مادرید در بازی اروگوئه و پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی جوانان خبرساز شد. فدریکو 18 ساله، بعد از بثمر رساندن ضربه پنالتی و زدن گل تساوی به تیم پرتغال، در حالی که دستانش را در دو طرف چشمان خود قرار داده و چشمانش را به اطراف کشیده بود به خوشحالی پرداخت. این حرکت وی، خشم بسیاری را در کره جنوبی برانگیخت و حرکت وی را حرکتی نژادپرستانه دانستند.


اما وی بعد از پایان بازی در صفحه توئیتر خود در توضیح این حرکتش نوشت : " این یک جشن نژادپرستانه نیست . این تنها یک جشن خصوصی با دوستانم بود. من دارای تمایلات نژادپرستانه نیستم و می خواهم عذر خواهی کنم."


گفتنی است؛ این خوشحالی بعد از گل فدریکو در حالی خبرساز شد که یک هفته پیش نیز " ازکویل لاوتزی"  بازیکن تم ملی فوتبال آرژانتین نیز به خاطر انجام حرکتی مشابه مجبور به عذرخواهی شد. این بازیکن تیم باشگاه " هبی چین فورچون " چین در هنگام گرفتن چند عکس برای فصل جدید فوتبال باشگاهی چین، دست به انجام حرکتی مشابه زده بود که بلافاصله مجبور به عذرخواهی شد.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.