سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چه كسانى خواهان بركنارى افتخارى هستند؟

تعدادى از پيشكسوتان تيم فوتبال استقلال خواهان بركنارى مدير عامل اين باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شنيده ها حاكى از آن است كه تعدادى از پيشكسوتان باشگاه استقلال به خاطر اتفاقات اخير نامه‌ای اعتراض آمیز را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال كرده اند كه پيشكسوتان با امضا هاى خود در آن نامه خواهان برکناری سیدرضا افتخاری مدير عامل باشگاه و سپردن صندلی او به فرد دیگری شدند.
 
طبق گفته برخى از نزديكان باشگاه استقلال اين نامه امضا شده و  در اختيار راس وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و برخى از پيشكسوتان خواهان تغييرات اساسى در باشگاه استقلال هستند.

رضا رجبى پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره اين مساله اظهار داشت :در هر صورت تمامى پيشكسوتان استقلال از اين باخت و اتفاقات ناراحت هستند و در همين راستا برخى شهامت دارند و اعلام مى كنند و تعدادى به خاطر منافع خود حرفى نمى زنند اما اين موارد در ورزش معضل است و به نظر من زمانى كه انتقاد منفى هست بايد گفت.

وى ادامه داد: پيشكسوت واقعى از ديدگاه من اين است كه اصول را فداى شخصيت ها نكند .اصول براى ما تيم استقلال است و انسان ها وقتى اصول را فداى شخصيت مى كنند نشان دهنده اين است كه به دنبال منافع شخصى هستند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.