سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

با وحدت و همدلی باید توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنیم

مولوی نظام الدین نصرتی در فهرج گفت :اگر وحدت و همدلی داشته باشیم دشمنان نمی توانند کوچک ترین ضربه ای به مسلمانان بزنند و به اهداف شوم خود برسند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مراسم ضیافت افطاری مقام معظم رهبری به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان کرمان شب گذشته با حضور مردم ولایتمدار بخش نگین کویر فهرج برگزار شد.
همچنین مراسم معنوی شبی در محضر قرآن با شکوه خاصی برگزار شد درحاشیه این مراسم مولوی نظام الدین نصرتی با اشاره به آیات قرآن مجید بر وحدت و همبستگی مسلمانان تاکید کرد و اظهارداشت : با وحدت و همدلی باید توطئه های استکبار جهانی را خنثی کنیم اگر وحدت و همدلی داشته باشیم دشمنان نمی توانند کوچک ترین ضربه به مسلمانان بزنند و به اهداف شوم خود برسند .
همچنین مولوی شهیکی نیز با تاکید بر وحدت و همدلی مسلمانان گفت : باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و آبادانی و امنیت و پیشرفت در سایه وحدت و همدلی به وجود می آید .
وی با اشاره به وحدت برادران اهل تسنن وشیعه اظهار داشت : برادران اهل تسنن با وحدت و همدلی در جمهوری اسلامی زندگی می کنند.
 همچنین حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج دراین مراسم گفت: حقیقت اسلام روشنگری و بیداری است و باید تلاش کنیم از اصول اسلام فاصله نگیریم ، عزت اسلام به این است که پای اصول اسلام باشید و عزمت مسلمانان این است که یاری گر اصول اسلام باشند.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.