سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

تامین مسکن مهمترین نیازخانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تأمین مسکن مناسب، اهدای جهیزیه، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار داشت:تعامل و همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی سبب کاهش فقر و محرومیت می‌شود کهاداره اوقاف و امور خیریه استان نقش بسزایی را در ارتقای همبستگی اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی ایفا می‌کند که با همکاری‌های دوجانبه می‌توانیم شاهد رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر باشیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار اداره اوقاف و امور خیریه سبب تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور فقرا می‌شود، افزود: واقفان خیر می‌توانند بخشی از موقوفات خود را برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان جامعه به آنان اعطا کرده و دلگرمی مضاعفی را به اقشار نیازمند هدیه دهند.

دشتی به اشاره به اینکه واقفان نیکوکار همواره یاریگر کمیته امداد در دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت هستند، بیان کرد:امید است با توسعه همکاری‌ها شاهد حضور بیشتر و موثرتر واقفان خیر در حل مسائل نیازمندان باشیم که این امر به افزایش کمی و کیفی خدمات رسانی خواهد انجامید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین آحاد مختلف مردم را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد برشمرد و گفت: هر چقدر بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ و سنت‌های حسنه الهی در جامعه گام برداریم به همان میزان گسترش مشارکت و همبستگی را مشاهده خواهیم کرد.

دشتی تصریح کرد: تأمین مسکن مناسب، اهدای جهیزیه، کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران و هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت است کهنیکوکاران می‌توانند بر اساس نیات خیرخواهانه خود از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دستگیری کنند تا آنان در مسیر توانمندی و خوداتکایی قرار گیرند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.