سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور قهرمانان جهان و المپیک؛

رقابت های قهرمانی کشتی آزاد آمریکا و روسیه برگزار شود

رقابت های قهرمانی کشتی آزاد آمریکا و روسیه برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه، در چند روز آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های قهرمانی کشتی آزاد آمریکا روزهای جمعه و شنبه 19 و 20 خردادماه در سالن ورزشی باب دیوانی سنتر، شهر لینکن ایالت نبراسکا برگزار می شود و آزادکاران مطرح آمریکایی همچون جردن باروز قهرمان المپیک و جهان در وزن 74 کیلوگرم، کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان در وزن 97 کیلوگرم، جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک در وزن 86 کیلوگرم و لوگان استیبر  قهرمان جهان در وزن 61 کیلوگرم برای مشخص شدن ترکیب نهایی تیم آمریکا در رقابت های جهانی فرانسه به مصاف حریفان خود می روند. 
همچنین رقابت های کشتی آزاد قهرمانی روسیه نیز روزهای 22 تا 24 خردادماه در جمهوری اینگوشتیا برگزار می شود و به ترتیب رقابت های اوزان 61 و 70 کیلوگرم، 57، 86 و 125 کیلوگرم و 65، 74 و 97 کیلوگرم طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برگزار می شود. 
بر اساس اخبار سایت های روس کشتی گیران مطرحی همچون سوسلان رامونوف قهرمان المپیک و جهان در وزن 65 کیلوگرم، انور گدویف نایب قهرمان المپیک در وزن 74 کیلوگرم و آنزور بولتوکایف  دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا در وزن 97 کیلوگرم از جمله نفرات مطرحی هستند که به دلیل مصدومیت در این رقابت ها شرکت نخواهند کرد. بلال ماخوف سنگین وزن عنوان دار روس ها نیز اعلام کرده است که از سال دیگر (2018) در رقابت های قهرمانی روسیه حضور خواهد یافت. 
با توجه به مصاحبه جامبولات تدیف سرمربی روس ها، حضور تمامی نفرات برای جای گرفتن در ترکیب تیم روسیه، در این رقابت ها الزامی است و در مورد سه کشتی گیر مصدوم نیز، کادر فنی در جلسه ای، پس از رقابت های قهرمانی کشور، تصمیم گیری خواهد کرد.
رقابت های کشتی قهرمانی جهان روزهای 30 مرداد تا 4 شهریورماه در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار می شود.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.