سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای کازرون

عملیات گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هوشنگ محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در مراسم کلنگ زنی عملیات گازرسانی به 54 روستای کازرون گفت: در استان پهناور فارس 5 هزار روستا وجود دارد که از این تعداد 2 هزار و 545 روستا بر اساس ضوابط تعیین شده مشمول خدمات گازرسانی هستند.

وی بیان کرد: بر اساس اقدامات انجام شده بوسیله مسئولان سابق از تعداد 2 هزار و 545 روستای مشمول گازرسانی در این شهرستان از سال 42 تا 92، 604 روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند.

محمدی با بیان اینکه شهرستان کازرون دارای 6 شهر، 6بخش، 14 دهستان و 300 روستا است و از این تعداد 235 روستا مشمول گازرسانی هستند، افزود: در 4 سال اخیر از روستا های مشمول گازرسانی در شهرستان کازرون، 147 روستا از نعمت گازدار برخوردار شده اند که گازرسانی در 64 روستا ادامه دارد و 24 روستا نیز در دست مطالعه و امکان‌سنجی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس تصریح کرد: از 4 شهرک صنعتی در شهرستان کازرون، 1 شهرک گازدار شده و گازرسانی برای 3 شهرک دیگر در دست اقدام است.

وی عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون را 63 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد کرد و ادامه داد: این تعداد طرح بر اساس تعهدی است، که از پیمانکاران گرفته شده و کمتر از 1 سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ن



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.