سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی اکبرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مشارکت سایر نهادهای آموزشی در برنامه های تابستانی دانش آموزان

مدیرکل امور فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان برگزاری برنامه‌های ملی تابستانی از مشارکت سایر نهادهای آموزشی در ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان خبر داد.

مهدی علی اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد فعالیت‌های تابستانی با بیان اینکه در سامانه اوقات فراغت ۲۵ هزار پایگاه تابستانی هدف‌گذاری شده است، اظهار کرد: فعالیت‎‌ها متناسب با هدف‌گذاری شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی به طور متمرکز و غیرمتمرکز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده و ظرفیت اردوگاه‌ها از ۳۰۰ به ۱۲۰۰ افزایش یافته است.

مدیرکل امور فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه‌های ملی تابستانی در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و هنری بعد از ماه رمضان آغاز و تا ۲۰ شهریور ادامه می‌یابد.

علی اکبرزاده تصریح کرد: با هماهنگی برخی نهادهای آموزشی مانند سازمان فنی و حرفه ای، سازمان تبلیغات و نهادهایی از این قبیل کیفیت برنامه ارتقا خواهد یافت و تفاهم‌نامه‌هایی با نهادهای یاد شده منعقد کردیم که فعالیت‌ها را پوشش دهند.

وی یادآور شد: جلسات مفصلی برای ارتقا روند کمی و کیفی برنامه‌ها در حال برگزاری است و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای دانش آموزان انجام داده‌ایم و تاریخ مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.