سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیشرفت 80 درصدی مدرسه خیری یاران مهدی در بافق

آموزشگاه خیری یاران مهدی(عج) 10 تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 سیدمحسن ابوئی مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ساخت مدرسه خیری یاران مهدی(عج) 10 که از مهرماه سال گذشته با سرمایه گذاری این شرکت آغاز شده تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 ابوئی افزود: پروژه با پیشرفت نسبتا خوبی که داشته پس از اتمام نرمه گچ کاری ساختمان، حصارکشی و محوطه سازی تا اواخر مردادماه سال جاری به آموزش و پرورش شهرستان بافق تحویل داده می شود.

وی مساحت دبستان خیری یاران مهدی(عج)10 را در کل سه هزار و 900 مترمربع عنوان کرد و گفت: این آموزشگاهِ 2 طبقه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال، دارای 12 کلاس درس، سالن اجتماعات و نمازخانه، کتابخانه، ساختمان اداری و آزمایشگاه می باشد که در شهرک مناجات شهرستان بافق بنا شده است.

ابوئی استفاده از نخستین میلگرد تولیدی شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق را در ساخت این مدرسه یادآور شد و تصریح کرد: این شرکت هم اکنون تولید کننده و صادرکننده برترین نوع میلگرد گرید A3 از سایز 8 الی 32 است.

آموزشگاه خیری یاران مهدی(عج) 10 با پیشرفت فیزیکی 80 درصد تا پایان مردادماه سال جاری آماده تحویل به آموزش و پرورش شهرستان بافق است.
انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.