سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ثبت نام 8هزار دانش‌آموز آذربایجان‌شرقی در اردوی طرح هجرت

فرمانده بسیج دانش‌‌آموزی آذربایجان‌شرقی از ثبت نام 8هزار دانش‌آموز استان در اردوی طرح هجرت خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرشباف فرمانده بسیج دانش‌‌آموزی آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان گفت:بسیج در تمام برنامه‌ها مهارت انسانی دانش‌آموزان و تربیت صحیح آنان و اهمیت به نقش دانش‌آموزان را مدنظر قرار داده و در تمام جلسات برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
 
مسؤول بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی به  طرح یاوران ولایت اشاره کرده و گفت: هدف در این برنامه‌ها در اولویت اول توجه به خودسازی دانش‌آموزان است.
 
وی با بیان اینکه رنج تربیتی را برای حفظ این نظام باید به دوش بکشیم، خاطرنشان کرد: در همین زمینه برنامه‌های کم اثر و بی‌تاثیر حذف شدند.
 
فرشباف با اشاره به اینکه در برنامه‌های سپاه عاشورا رتبه یک را کسب کرده‌ایم و در برنامه‌های سال 96 قسمتی جذب و ساماندهی و دیدار با دانش‌آموزان ایثارگر در سال‌های گذشته بود داریم به خوبی با بودجه تعریف شده ساماندهی شد.
 
وی گفت: در دوره‌های آمادگی دفاعی عملی 23 هزار نفر به میدان تیر اعزام شدند که برای دانش‌آموزان  متوسطه اول انجام گرفت.

 شوراهای استانی با مسؤولیت معاونت فرهنگی و پرروشی برگزار می‌شود.
 
مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان گفت: در 51 حوزه بازدید صورت گرفته و و رتبه‌های برتر در سال 1395 بناب، سراب، اهر و مرند و هشترود هستند.
 
وی به اهمیت امر و به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: شناسایی معروف تعریف شده و مقابله با مهم‌ترین منکر اولویت‌دار است که در برنامه‌ها لحاظ شده است.
 
فرشباف یادآور شد: در خصوص فضاهای مجازی که مورد تایید مدیرکل است با ایجاد کانال‌های مختلف تحت نام‌های مختلف محتوا داده شده و اداره می‌شود.
 
وی گفت: در خصوص طرح هجرت برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مسؤولیت‌های تقسیم شده که 8 هزار دانش‌آموز در عرصه‌های مرمت و بازسازی مدارس مناطق کم برخودار ثبت‌نام کرده‌اند.
 
فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان بیان کرد: مسابقات علمی بسیج با شرکت حداکثری بوده و در 6 تیم پنج نفره در لیگ علمی مقام کشوری کسب کردیم و توانستیم به لیگ علمی بین‌المللی راه یابیم.
 
وی از دیگر برنامه‌های بسیج استان، آیه‌های تمدن با بهترین شکل حمایتی، برگزاری جشنواره ورزشی، آموزش فرماندهان، جانشینان و شوراهای واحد مقاومت، حلقه‌های صالحین و شبکه‌سازی، سلسله برنامه‌های نهضت‌های بانوان، جلسات بصیرتی و گفتمان‌سازی عنوان کرد.
 
فرشباف در خصوص برنامه‌های شاخص پیش رو بیان داشت: طرح هجرت بسیج سازندگی در قالب اردوهای 10 روزه ، طرح یاوران ولایت برای فرماندهان واحد بسیج دانش‌آموزی که از 21 تیر به تفکیک خواهران و برادران با حضور 800 دانش‌آموز در اردوگاه الغیر برگزار می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.