سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

هوای یزد گرمتر می شود

درروزهای آینده دمای هوای یزد به 43 درجه سانتیگراد می رسد.

 سیدعباس میرحسینی رئیس گروه پیش‌بینی وضعیت هوای استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:  بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری، هوای استان یزد از امروز چهارشنبه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و افزایش دما و در فردا پنج‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و در بعد از ظهر گاهی با افزایش سرعت باد همراه خواهد بود.

میرحسینی با اشاره به اینکه هوای استان یزد طی امروز وفردا گرمتر خواهد شد، افزود: دمای هوا در اغلب نقاط استان یزد فردا از ۳۶ درجه سانتیگراد می‌گذرد و در بافق به ۴۰ درجه نیز می رسد.

وی اشاره کرد : در روز پنج‌شنبه نیز گرمترین نقطه استان یزد شهر بافق است که دمای هوا در ساعاتی از روز از مرز ۴۳ درجه سانتیگراد نیز می گذرد.

 میرحسینی در مورد وضعیت هوای مرکز استان نیز  اعلام کرد : دمای هوای یزد فردا در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۶ درجه و در روز پنج‌شنبه نیز در خنک‌ترین ساعات به ۲۴ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی یادآور شد: خنک‌ترین شهر استان یزد در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بخش گاریز در شهرستان تفت است که در خنک ترین ساعات ۱۴ درجه و در گرمترین ساعات ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.