سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (س) و امام خمینی(ره) در بندرعباس

مراسم بزرگداشت مقام حضرت خدیجه و امام خمینی(ره) با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان های استان و جمعی از روحانیون شب گذشته در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،حجت الاسلام عبادی زاده در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام حضرت خدیجه (ع) با توجه به سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، ویژگی های قیام امام خمینی(ره) را تبیین کرد.
 
وی گفت: ویژگی اصلی قیام امام خمینی (ره) توحید بود و ایشان با این باور قیام خود را آغاز کرد.
 
حجت الاسلام عبادی زاده افزود: حق پذیری، داشتن شرح صدر، آرامش واطمینان، رعایت جاذبه و دافعه بر اساس معیارهای دینی، توجه به معنویات، باور به مردم و پایبندی به اخلاق اسلامی از دیگر ویژگی های امام خمینی (ره) بود.
 
وی گفت: تحقق تمدن بزرگ اسلامی نهایت هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است که نیازمند مجاهدت همه بویژه روحانیون است.
 
حجت الاسلام عبادی زاده افزود: آندره میکل نظریه پرداز فرانسوی، وقوع انقلاب اسلامی را یکی از نشانه های شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی دانسته است که این نشان از نقش پر رنگ نظام اسلامی ایران در این تمدن است.
 
در این مراسم که همراه با ضیافت افطاری در بخش اداری مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار شد، آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان، ائمه جمعه شهرستان های استان و جمعی از روحانیون حضور داشتند و با مداحی به مناسبت ایام سوگواری وفات حضرت خدیجه (س) پایان یافت.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.