سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

رسانه ها بازگوکننده مشکلات مردم هستند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رسانه مشکلات یک جامعه را می تواند حل کند و کاری کند که مسائل دیده شود و مردم در جهل نمانند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان دیروزدر نشست با اصحاب رسانه، بااشاره به جایگاه ویژه خبرنگاران، گفت: رسانه مشکلات خاص خود را دارد اما از جایگاه والایی برخوردار است و می تواند کارهای مهمی نیز انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: کسی که قلم و تریبون در اختیار دارد و از جایگاه ویژه ای برخوردار است می تواند انسانها را به مسیر درست یا غلط ببرد.

در این نشست مسعود احمدی رئیس خانه مطبوعات استان کردستان نیز گفت: در حوزه رسانه های محلی در کردستان به یک تکثر رسیده ایم و در سال های اخیر نزدیک به 30 مجوز صادر شده است و اکنون 60 رسانه در استان کردستان فعالیت می کنند.

علیرضاخوش گفتار معاون اخبار و اطلاعات صدا و سیمای مرکز کردستان هم در این نشست با اشاره به ضرورت جایگزینی گفتمان پیشرفت به جای توسعه افزود: دغدغه رسانه ها نیز باید پیشرفت باشد و در این زمینه به توانمندسازی فکری بپردازند.

انتهای پیام/ م ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.