سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسپایسر: توییت‌های ترامپ بیانیه رسمی هستند

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد هر توییت منتشر شده از سوی "دونالد ترامپ"، یک بیانیه رسمی به حساب می‌آید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک؛ ماجرای توییت زدن‌های مکرر "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، به کلاف سردرگمی تبدیل شده است که هر یک از مقامات واشنگتن درباره آن دیدگاهی متفاوت دارد.

اظهار نظرات مختلف مقامات ارشد آمریکایی درمورد توییت‌های ترامپ نشان می‌دهد، کاخ سفید هم هنوز نتوانسته تصمیم بگیرد واقعا چه موضعی در برابر توییت‌های رئیس جمهور آمریکا اتخاذ کند! 

"سبسشن گورکا"، معاون دستیار ترامپ، معتقد است توییت‌های ترامپ فاقد سیاست‌گذاری مشخصی هستند؛ حال آنکه "کلیان کانوی"، مشاور ترامپ، می‌گوید رسانه‌ها بیش از حد نسبت به توییت‌های رئیس جمهور وسواس به خرج می‌دهند. شب گذشته "شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید، موضعی کاملا متفاوت اختیار کرد و مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است و بنابراین هر مطلبی که از سوی وی بیان شود به عنوان یک بیانیه رسمی از سوی رئیس جمهور آمریکا قلمداد خواهد شد.

پیش از این نیز اسپایسر به نقش تاثیرگذار توییت‌های ترامپ در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 اشاره کرده بود. اسپایسر در این باره اظهار داشت: رئیس جمهور یک پیغام رسان بسیار موثر است و فکر می‌کنم استفاده او از شبکه‌های اجتماعی بود که موجب شد ترامپ بتواند 110 میلیون نفر از عقاید و دیدگاه‌های مختلف را گرد هم جمع کند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی به وی فرصت داد بطور مستقیم با مردم آمریکا صحبت کند، که نشان‌دهنده موثر بودن این ابزار است.

ترامپ در روزهای اخیر چند توییت در ارتباط با طرح "ممنوعیت سفر" منتشر کرد و دادگاه عالی آمریکا را ملزم به قانونی کردن آن دانست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.