سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهیلا جلودار زاده:

اگر به مسئله اشتغال و تولید نپردازیم چگونه می‌خواهیم با اعتیاد، بیکاری و قاچاق مبارزه کنیم؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:گر به مسئله اشتغال و تولید نپردازیم چگونه می‌خواهیم با اعتیاد، بیکاری و قاچاق مبارزه کنیم؟ چرا که بیکاری، فساد می‌آورد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهیلا جلودار زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه) در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال در هتل المپیک تهران اظهار داشت: در مرحله اول همه کسانی که به اصلاح امور کشور فکر می‌کنند باید وضع موجود را حفظ کنیم و به عقب باز نگردیم و بر اساس وضع موجود برنامه اصلاحی خود را پیاده کنیم.
 
وی ادامه داد: ما برای اصلاح هر وضعیتی به یک سازمان برنامه ریزی نیاز داریم، اما با انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی این خلا را در کشور داریم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: یکی از مهمترین مطالبات ما از دولت دوازدهم ایجاد یک سازمان مدیریت برنامه ریزی قوی است.
 
جلودارزاده کمبود نیروهای شایسته و کارآمد را از دیگر معضلات کشور عنوان و اضافه کرد: برخی از نیرو‌ها در دولت گذشته در اثر ارتباطات و اغماض به استخدام در آمده اند و ما امروز با کمبود نیروهای شایسته مواجه هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صریح کرد: اگر به مسئله اشتغال و تولید نپردازیم چگونه می‌خواهیم با اعتیاد، بیکاری و قاچاق مبارزه کنیم؟ چرا که بیکاری، فساد می‌آورد و برای مبارزه با فساد اجتماعی باید ریشه فساد را از خود دولت بکنیم.

جلودار زاده با اشاره به مطالبه زنان از دولت دوازدهم بیان کرد: از دولت می‌خواهیم با اصلاح ساختار معاونت امور زنان و قدرت دادن به آن نسبت به مطالبه زنان توجه بیشتری داشته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خواسته ما از دولت اعتدال این است نهاد مربوط به رفع نابه سامانی امور زنان را تقویت کند.
 
وی خاطر نشان کرد: باید در قانون گزاری به حق و حقوق کارگر توجه کنیم، چون در صورت پرداخت مساوی حق و حقوق آن‌ها توسعه معنا پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.