سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نشست خبری اولین روز هفته محیط زیست در کرمانشاه

در اولین روز هفته محیط زیست نشست خبری در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در این نشست که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، کاظمی مدیر کل محیط زیست استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن تبریک هفته محیط زیست، با اشاره به برنامه های هفته وشعار روز جهانی محیط زیست که ((من باطبیعتم (( است ، ساخت ، ترویج و اشاعه فرهنگ زیست محیطی را به عنوان مهمترین رویکرد سازمان مطرح کرد ، وی آنگاه با بیان چالش ها و معضلات زیست محیطی به بحث پیرامون اقدامات اداره کل محیط زیست استان پرداخت.
کاظمی به تشریح برنامه های این اداره کل در این هفته پرداخت و گفت: نشست خبری ، بازدید از صنایع استان، دیدار مسئولین و کارکنان محیط زیست با رئیس دادگستری کرمانشاه، پاکسازی طبیعت منطقه حفاظت شده چروبر با همکاری پرسنل اداره کل و اداره شهرستان و سازمان بسیج، انجام تبلیغات محیطی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ زیست محیطی، بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی، معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین بصورت نیم بها در روزهای 20 و 21 خرداد و ... از جمله برنامه هایی استکه در این هفته اجراء می شود .
وی افزود : هدف از اجرای این برنامه ها در سطح جهانی وکشور ،تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح آگاهی مردم در امر حفاظت و حراست از محیط زیست می باشد و بعبارتی پیوند مردم با طبیعت ومحیط زیست است.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.