سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد جام رمضان اصفهان برگزار شد

نخستین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد (ایت بال) آقایان اصفهان با عنوان جام رمضان با حضور 32 بازیکن به میزبانی این شهر برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: در این مسابقات که در رده سنی آزاد و بصورت دوره ای - حذفی برگزار شد، بازیکنانی از شهرهای اصفهان، زرین شهر، مبارکه، خورزوق و شاهین شهر حضور داشتند.
 
همچنین 6 بازیکن زیر 18 سال نیز در این جام شرکت کردند.
در پایان این مسابقات حسام طهماسبی از زرین شهر بیشترین امتیاز را از آن خود کرد و به مقام اول دست یافت ، امین فرجاد فر از شاهین شهر دوم شد و اندیشه متین نیا از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.
 
در این رقابتها همچنین ایمان حیدر نسب نیز به عنوان بازیکن اخلاق و امیر رضا شیخی با 13 سال سن به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدند.
پاکت بیلیارد نوعی از بیلیارد با یک توپ سفید (کیوبال) و ۱۵ توپ هدف شماره دار از یک تا ۱۵ است، یک بازیکن باید توپ‌های از ۱ تا ۷ (توپ‌های تمام رنگی) و بازیکن دیگر توپ‌های ۹ تا ۱۵(توپ‌های خطی) را در پاکت بیندازد و وقتی گروه توپ‌ های یک بازیکن همه وارد پاکت شدند، آن وقت با وارد کردن توپ هشتم بطور قانونی، در پاکت برنده گیم خواهد بود.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.