سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

کارگاه ادبی ماه من سلام در شهر بن

همزمان با ماه مبارک رمضان، کارگاه ادبی «ماه من سلام» در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر بن برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، کارگاه ادبی «ماه من سلام» در مرکز فرهنگی هنری شهر بن برپا شد.

وی افزود: اعضای این مرکز دل نوشته‌های ادبی و احساس خود در مورد ماه رمضان را در این کارگاه بیان می‌کنند و در نمایشگاه آفرینش‌های ادبی مرکز به نمایش می‌گذارند.

رحیمی اضافه کرد: اجرای طرح دیواری و طرح جدول کتاب با محوریت ماه مبارک رمضان، معرفی کتاب، قصه گویی، معرفی شخصیت حضرت امام علی (ع)، معرفی شب قدر و اهمیت روزه، شب زنده داری و مناجات با خدا از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌باشد.

وی، تبیین مسائل دینی در حوزه کودک و نوجوان و گرامیداشت ایام و مناسبت‌های سال را از برنامه‌های اصلی کانون برشمرد و ادامه داد: مراسم مختلف فرهنگی و دینی با هدف آشنایی اعضا با ماه رمضان، خداشناسی، عبادت و بندگی در این ماه، ایجاد انگیزه برای مطالعه بیشتر در نعمت‌های خدادادی و مطالعه کتب دینی از برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری استان در طول ماه ضیافت الهی می‌باشد.

بن (مرکز شهرستان بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.