سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برپایی جشنواره سراسری شهود قدسی در شيراز

دومین جشنواره شهود قدسی در شيراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود رستگار رئيس جهاددانشگاهی استان فارس با اشاره به برگزاری دومين جشنواره سراسری دانشحويی تجسمی قرآن و هنر، با عنوان (شهود قدسی 2) گفت: این جشنواره از 20 خردادماه در شیراز آغاز به کار می کند.
 
رستگار با بیان اینکه برپایی این جشنواره با مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان، در شيراز است، افزود: دومین جشنواره سراسری شهود قدسی با هدف رواج فرهنگ قرآنی، ايجاد نشاط در جامعه دانشجويی و خلق آثار فرهنگی و هنری برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: فراخوان اين جشنواره با موضوع (زندگی) و با محوريت قرآن كريم، در بخش‌ها ی نقاشی، عكاسی، گرافيک و خوشنويسی، پائيز پارسال انجام و دبيرخانه آثار علاقه‌مندان را تا 22 ارديبهشت امسال دريافت كرد.
 
رئيس جهاددانشگاهی استان فارس تصریح کرد: 3 هزار و 593 اثر در مهلت تعيين شده در فراخوان، بوسیله دبيرخانه دريافت شد كه 554 اثر در بخش نقاشی، 475 اثر در بخش خوشنويسی، يک هزار و 236 اثر در بخش عكس و يک هزار و 328 اثر در بخش گرافيک است.
 
وی اضافه کرد: امسال در جشنواره شهود قدسی2 اثر منتخب در 5 نگارخانه شهر شيراز به مدت 7 روز در معرض ديد علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.