سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگیری سارق ساختمان های نیه کاره

سارق ساختمان های نیه کاره ساری دستگیر شد.

سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق که از سارقان سابقه دار نیز بوده است شدند و با هماهنگی مرجع قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی گفت: در بازرسی صورت گرفته از منزل متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی از جمله سمباده برقی، سنگ برش، دریل ، اره ، دریل دستی ، دستگاه جوش و سایر وسایل ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری افزود: متهم در بازجويی ‌های تخصصی به 10 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در دو ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ کاظمی با هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و همچنین از نگهبانان مطمئن و قابل اطمینان جهت مراقبت از ساختمان استفاده کنند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.