سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزینه های میزبانی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان

سرخپوشان پایتخت چند کشور را به عنوان گزینه های خود برای میزبانی از الاهلی عربستان انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان برانکو در حالی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان بروند که به علت کارشکنی عربستانی ها قادر به میزبانی از این تیم در ورزشگاه آزادی نیستند. 

براین اساس آنها باید در دو دیدار رفت و برگشت در کشور بی طرف به مصاف الاهلی عربستان بروند. 

سرخپوشان پایتخت در مرحله گروهی هم با الهلال عربستان همگروه بودند و در کشور عمان از این تیم عربستانی میزبانی کردند.  البته می توان گفت پرسپولیسی ها انتخاب اشتباهی داشتند چرا که عمانی ها بیشتر طرفدار الهلال عربستان بودند و نماینده کشورمان در این کشور هوادار نداشت. 

به نظر می رسد پرسپولیس اشتباه خود را یک بار دیگر تکرار نکند و کشوری برای میزبانی از الاهلی عربستان انتخاب کند که تماشاگران ایرانی هم برای تشویق این تیم به ورزشگاه بیایند. 

در حالی که گفته می شود باشگاه الاهلی عربستان گزینه های میزبانی خود از پرسپولیس را انتخاب کرده است و کشورهای بحرین، امارات و عمان مدنظر حریف عربستانی برای بازی خانگی برابر پرسپولیس است اما پرسپولیسی ها هنوز گزینه میزبانی خود را انتخاب نکردند. 

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس اعلام کرده که هنوز محل بازی با الاهلی عربستان انتخاب نشده و باشگاه به زودی گزینه نهایی را برای میزبانی از حریف عربستانی مشخص می کند. البته خوردبین بیان کرده که بحرین را به عنوان گزینه میزبانی قبول نخواهند کردند و با میزبانی این کشور مخالفت می کنند. 

گفته می شود امارات، ترکمنستان و تاجیکستان گزینه های مدنظر پرسپولیس برای میزبانی از الاهلی عربستان هستند. البته کارشناسان معتقدند پرسپولیس در کشورهای شرقی هوادار ندارد و باید امارات را به عنوان گزینه میزبانی از حریف عربستانی انتخاب کند. 

به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس در نهایت چه تیمی را به عنوان محل برگزاری بازی با الاهلی عربستان انتخاب می کنند؟

انتهای پیام/ 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۸:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
بدليل اينكه بازي در فصل گرما برگزار مي شود بهترين گزينه كشورهاي شمال شرق ايران است كه از نظر ارتفاع و ساعت بدني هم مي تواند بازيكنان عربستان را به زحمت بيندازد.هرچند كه ايران در امارات تماشاگر دارد ولي قطعا عربستان در همان امارات تماشاگر بيشتري از ما دارد و تماشاگران ما در هر دو بازي به چشم نخواهند آمد پس بهتر است قيد وجود تماشاگر را بزنيم و بر روي مسائل آب و هوايي كه مي تواند براي الاهلي مشكل ساز شود تمركز كنيم
بهنام
۱۸:۲۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
هوا به این گرمی امارات اصلا گزینه خوبی نیست تاجیکستان بهتره