سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

۵۵ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سرخس در سال ۹۶

فرماندار سرخس از تدوین و اجرای ۶۵ برنامه عمرانی در سال جاری برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسین سنجرانی فرماندار سرخس گفت: با مسئولان دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان برنامه‌های عمرانی سال جاری تدوین شده است و بر مبنای مشارکت دستگاه‌های استانی در برنامه‌های عمرانی شهرستان پروژه‌های سال ۹۶ را جمع بندی و نهایی ساخته ایم.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولان برای شهرستان کم کاری و یا بی توجهی دارند و با این بی تفاوتی‌ها برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار سرخس گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده قطعا به سرخس تعلق دارد و حق هزینه کرد در جایی دیگر را هیچ مسئولی ندارد و می‌بایست برای عمران و آبادانی این منطقه هزینه شود.

سنجرانی با تقدیر ازتلاشهای نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود: فضای همدلی و هماهنگی حاکم در شهرستان باعث رشد و توسعه سرخس می‌شود و از این رو تلاش مسئولان عالی توسعه و پیشرفت این شهرستان می‌باشد.

وی گفت: در سال ۹۵ اعتبارات عمرانی سرخس ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که با تلاش مسئولان دولتی تخصیص ۷۰ درصدی را بدنبال داشته است.

فرماندار سرخس اعتبارات عمرانی سال ۹۶ سرخس را ۵۵ میلیارد و ۶۷۱ میلیون تومان اعلام کرد که در ۲۷ فصل و ۶۵ برنامه تدوین شده است.

سنجرانی با تاکید بر اینکه این اعتبارات متعلق به شهرستان سرخس می‌باشد خاطرنشان کرد: پذیرفتنی نیست که اعتبارات عمرانی این شهرستان برای جای دیگری هزینه شود.

انتهای پیام//م. ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.