سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

گسترده شدن سفره مهربانی در اهواز برای اقشار نیازمند

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز از برپایی ۲۱ سفره افطار در رمضان امسال برای اطعام سالمندان، ایتام، بیماران و همراهان آنها، معلولان، زنان بد سرپرست و بی سرپرست خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید فتح اله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر اهواز اظهار کرد: طرح ملی همای رحمت همه ساله در ماه رمضان با هدف اطعام نیازمندان و اقشار محروم و آسیب پذیر و با مشارکت خیرین و نیکوکاران داوطلب هلال احمر در چارچوب رسالت های بشردوستانه هلال احمر برگزار می شود.

وی افزود: در ماه رمضان امسال ۲۱ سفره آسمانی افطار توسط داوطلبان این جمعیت برای سالمندان، ایتام، بیماران و همراهان آنها، معلولان، زنان بد سرپرست و بی سرپرست برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز بیان کرد: شب گذشته نخستین سفره آسمانی افطار سال جاری به همت ۱۰ نفر از داوطلبان جمعیت برای ۸۰ نفر از سالمندان سرای مهرجویان برپا شد.

هاشم نژاد ادامه داد: جمعیت هلال احمر طرح ها و برنامه های متعددی در راستای فعالیت های بشردوستانه و خدمت به محرومان و نیازمندان دارد که طرح ملی همای رحمت هم یکی از ین طرح ها است.

وی در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران در برپایی این طرح همکاری خوبی با هلال احمر دارند و نقش مهمی را در ایفای برنامه های ما ایفا می کنند.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.