سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

بستری شدن 41 هزار نفر در سال 95 در بیمارستان طالقانی کرمانشاه

رییس بیمارستان آیت اله طالقانی از بستری شدن 41 هزار نفر در سال 95 در این بیمارستان و انجام 40 هزار عمل جراحی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس بیمارستان آیت ا... طالقانی از بستری شدن 41 هزار نفر در سال 95 در این بیمارستان و انجام 40 هزار عمل جراحی خبرداد و گفت: دراین مدت 55 هزار مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان به عنوان مرکز ترومای غرب کشور داشته ایم.

دکتر فرهادی از مراجعه 31 هزار نفر به درمانگاه این بیمارستان سخن گفت و اظهار داشت: از این تعداد 26 هزار نفر مراجعه کننده به کلینیک دیابت بیمارستان بوده است.

وی فعالیت 13 پزشک عمومی ، 242 پرستار ، 48 تکنیسین اتاق عمل را در این بیمارستان برای ارائه خدمات برشمرد و گفت: پیش از سال 95 نسبت پرستار به بیمار 2 به 35 بود که با جذب حدود 80 پرستار در قالب طرح اکنون این نسبت به 1 به 8 رسیده که این امر برای ارائه خدمات پرستاری به استاندارد رسیده است و نیز با جذب 20 نفر نیروی خدمات در این بخش نیز مشکلات بیمارستان کمتر شده است.

دکتر فرهادی برخی اقدامات انجام شده در سال 95 را شامل افتتاح اتاق های عمل جدید با 8 تخت جراحی ، راه اندازی ICU شماره 3 با 6 تخت ، احداث اتاق گچ گیری ، بهره برداری از ساختمان اداری و پاویون دستیاران اشاره کرد و گفت: افزودن تجهیزات پزشکی مدرن موجب ارتقاء وضعیت این بیمارستان گردیده است.

 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.