سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

بزودی طرح پابند الکترونیک زندانیان در کرمان اجرا می شود

30درصد ابلاغ ها در دادگستری استان کرمان به صورت الکترونیک انجام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، معاون آمار وانفورماتیک دادگستری کل استان کرمان از راه اندازی طرح پابند الکترونیک ویژه زندانیان در آینده نزدیک در کرمان خبر داد و گفت: اجرای طرح پابند الکترونیک می تواند تا یک پنجم جمعیت زندان ها را کاهش دهد.
حمید خالقی اظهار داشت:در حال حاضر 30درصد ابلاغ های دادگستری استان به صورت الکترونیک انجام می پذیرد.
وی ادامه داد:تعداد کل ابلاغیه های صادره در فرودین سال جاری 61هزار و 221فقره بوده است که از این تعداد 18هزار 622فقره به صورت الکترونیک ابلاغ گردید است.
وی با اشاره به مزایای متعدد استفاده از سامانه ابلاغ الکترونیک "ثنا"،تاکید کرد:ضرورت دارد توجه و اهتمام بیشتری به بحث ابلاغ الکترونیک در استان شود.
این مقام قضائی با بیان اینکه دادگستری مرکز استان به شبکه دولت متصل می باشد،تصریح کرد:بزودی کلیه مکاتبات اداری در سراسر حوزه های قضائی با سایر ادارات دولتی به صورت مکانیزه و از طریق شبکه دولت صورت خواهد پذیرفت.
وی عنوان کرد:طی چند سال گذشته زیرساخت های لازم جهت برگزاری یک ارتباط ویدئوکنفرانس با کیفیت با سراسر حوزه های قضائی و 12زندان استان فراهم گردیده است وبا توجه به گستردگی جغرافیایی استان، تعدادی از جلسات دادگاه تجدیدنظر و دوره های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می گردد.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.