سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

پرداخت نشدن بهای گندم کشاورزان آبدانانی

فرماندار آبدانان با اشاره به گذشت 2 ماه از برداشت گندم در مزارع این شهرستان، خواستار پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مجید عسگری فرماندار آبدانان اعلام کرد: از ابتدای آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی بویژه گندم بیش از 2 ماه می گذرد اما هنوز بهای گندم تحویلی کشاورزان بطور کامل پرداخت نشده است.
 
مجید عسگری کشاورزان را تولید گران گمنام عرصه اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: مسئولان اداره کل غله و شرکت های تعاونی می گویند 60 درصد بهای گندم های تحویلی کشاورزان به انبارهای ذخیره را پرداخت کرده اند و مابقی طلب کشاورزان نیز تا پایان هفته آینده پرداخت می شود که امیدواریم انجام شود.
 
عسگری از خرید 19هزار تن گندم مرغوب از کشاورزان این شهرستان خبر داد و افزود: به علت کاهش نزولات آسمانی و تاخیر دو ماهه در بارش باران پاییزی، امسال تولید گندم در این منطقه نسبت به سال زراعی گذشته 40 درصد کاهش یافته است.
 
وی افزود: با توجه به سررسید وام های کشاورزان و فشار بانک ها برای وصول مطالبات معوق خود و تاخیر در پرداخت بهای گندم تولیدی، قشر زحمتکش و تولید کنندگان مخلص اکنون با مشکلات زیادی مواجه هستند.
 
انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.