سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

فعالیت 26دارالقرآن برای اوقات فراغت دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت : 26 دارالقرآن و کانون پرورشی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم این استان در تابستان سال جاری فعالیت خواهند کرد.

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛هادی زارع پور اظهار داشت: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر دارالقرآن ها و کانون های پرورشی در کانون های ورزشی، سالن ها و استخرهای شنا نیز برگزار می شود. 

وی افزود : تابستان سال جاری برخی مدارس شهری، روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد به تناسب رشته های موجود و میزان استقبال دانش آموزان این استان به عنوان پایگاه های اوقات فراغت فعالیت می کنند.

زارع پور بیان کرد: اعزام برگزیدگان رقابت های قرآنی این 26 دارالقرآن و کانون پرورشی به مشهد مقدس و برگزاری اردو برای زیارت اولی ها و افراد برتر رقابت های فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی عنوان کرد : برای شرکت در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت باید دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه همگام www.hamgam.medu.ir نام نویسی کنند.

افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام/غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.