سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

برگزاری2 محفل انس با قرآن در شوشتر

همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان دو محفل انس با قرآن در ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه با حضور حمید شاکرنژاد در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، میثم نودهی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتراظهار کرد: محافل انس با قرآن همزمان با روزهای ماه مبارک رمضان در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم در این محافل قرآنی به قرائت قرآن می‌پردازد، افزود: نخستین محفل انس با قرآن ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه ۱۶ خردادماه در مسجد امام علی(ع) برگزار می‌شود. این مراسم از سوی هیئت عاشقان عباس(ع)، مسجد و پایگاه امام علی(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر برگزار می‌شود.

نودهی ادامه داد: همچنین محفل انس با قرآن دیگری هم شامگاه چهارشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۲۲ در این شهرستان برگزار می‌شود؛ این مراسم معنوی و قرآنی با قرائت قرآن حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی و سخنرانی سردار هادی اسماعیل‌زاده راوی کاروان‌های راهیان نور همراه است.
 
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر عنوان کرد: این مراسم به مناسبت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عملیات رمضان تدوین شده است. همچنین افتتاحیه کلاس‌های دوره تابستانه موسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت (ع) شوشتر از دیگر برنامه‌های این محفل انس با قرآن کریم خواهد بود.

وی بیان داشت: این محفل انس با قرآن در مسجد آیت‌الله آل طیب (ره) شوشتر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.