سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان;

سمنان میزبان مسابقات ووشو قهرمانی کشور

شهرستان سمنان ۲۹ و ۳۰تیرماه سال جاری میزبان مسابقات ملی ووشو با حضور ۳۰۰ورزشکار در بخش های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن ایزدبخش معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به میزبانی سمنان از مسابقات ملی ووشو گفت : ۳۰۰ ووشوکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت حضور خواهند داشت و به مدت دو روز در سالن غدیر سمنان به مصاف هم خواهند رفت.

وی همچنین از حضور ۵۰ ورزشکار استان سمنان در این رقابتها خبر داد و افزود: میزبانی موفق مسابقات ووشو جام پارس طی ماه گذشته در سمنان نشان داد که نه تنها توانمندی خوبی در این استان برای میزبانی مسابقات بزرگ وجود دارد، بلکه استعدادهای درخشان رشته های رزمی نیز در این خطه فراوان هستند که میزبانی مسابقات بزرگ می تواند آنها را شکوفا کند.

ایزدبخش درباره درخشش اخیر ورزشکاران میامی در مسابقات ملی کشتی آلیش بیان کرد: این تیم به عنوان نماینده استان سمنان در سه رشته آلیش، گورش و قزاق گورش درخشش خوبی داشت و چهار بار بر روی سکو رفت که یکبار آن با گردن آویز طلا همراه بود.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس با حضور ۱۳۴ ووشوکار از ۱۳ تیم خارجی و ۳۴ ووشوکار در قالب دو تیم از ایران و استان سمنان در فروردین ماه سال جاری به میزبانی سمنان برگزار شد.
انتهای پیام / ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.