سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

۳۱ خرداد آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

۳۱ خرداد آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کوروش بیگدلی مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری، ۳۱ خرداد ماه جاری را آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی اعلام کرد.

وی با تأکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در استان گفت: چالش مهم و اساسی در اقتصاد مقاومتی، تأمین درآمد‌ها و منابع مالی است که درآمدهای مالیاتی به عنوان یکی از پایدارترین و مطمئن‌ترین منابع درآمدی در تمامی کشورهای دنیا می‌تواند این خلا را پر کند.

بیگدلی، اعتماد به مودیان و حمایت از تولید و اشتغال را از رویکردهای اساسی نظام مالیاتی برشمرد و اضافه کرد: جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع مالیاتی جدید، استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های نوین از مهمترین اهداف و راهکارها برای تحقق درآمدهای مالیاتی است.

وی با بیان اینکه برخورداری از هر گونه تسهیلات قانونی منوط به ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد قانونی است، از فعالان اقتصادی خواست: به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و دیگر معافیت‌ها، اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر تسلیم نمایند.

بیگدلی با اشاره به اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم ادامه داد: در اصلاحیه اخیر، زمان ارائه اظهارنامه مشاغل از تیرماه به خردادماه تغییر کرده است و مودیان به منظور بهره مندی از معافیت‌های ماده ۱۰۱ این قانون حداکثر تا ۳۱ خردادماه جاری می‌بایست اظهارنامه خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.