سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

آغاز ساخت مجموعه مستند روایت ایثار

ساخت مستند روایت ایثار دربابل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی صالحیان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بابل گفت: این مجموعه مستند قرار است درخصوص شهدای محله بیدآباد ضبط شود و تیم فرهنگی هنری یافاطمه الزهرا‌(س) کانون شماره یک بابل تمام کار تحقیقاتی و اجرایی آن را به عهده دارد .

وی با بیان اینکه روایت ایثار در هر قسمت در مورد یکی از شهدا است افزود: قسمت اول آن مربوط به دو برادر شهید، شهید سید محمد و سید قاسم موسوی است که پس از انجام کار پژوهشی درخصوص این دو شهید، مرحله فیلمبرداری آن در روز یکشنبه ۱۴خرداد انجام شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بابل گفت: کل امور فیلمبرداری و تولید فیلم توسط نوجوانان و با همراهی مسئول فیلمسازی کانون فیلم مرکز شماره یک بابل، علیرضا عموزاده و مسئول تولید تئاتر و تئاتر عروسکی، امیرمحمد نوشادیان انجام شد.

سید مصطفی صالحیان افزود: سیدمحمدحسام موسوی و حمیدرضافرهادیان به عنوان بازیگر و پژوهشگر و بنیامین جهان مهر به عنوان فیلمبردار و عکاس دراین پروژه همکاری می کنند.

وی گفت: امیرمحمد نوشادیان نیز دراین قسمت به عنوان فیلمبردار و عکاس حضور داشت.

وی افزود: امیداست روایت ایثار بتواند گوشه‌ای از دلاورمردی ها و راه و روش این شهدا را برای کودکان و نوجوانان نشان بدهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه سرخ شهدا باشیم.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.