سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در بوکان

سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و شهدای قیام 15 خرداد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان ارشد بوکان امروزدر مسجد دارالاحسان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،امام جمعه بوکان در این مراسم معنوی گفت: اندیشه و افکار امام باعث شد در کشور تحول عظیمی به وجود آید چرا که امام با ادغام دین و سیاست توانست این نوع مدیریت را در جهان نهادینه کند.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: شجاعت و زمان شناسی امام راحل در زمان و وقت مناسب موجب شد که در هر زمان نسبت به مقتضیات آن اقدام کند و این صراحت لهجه و مبارزه قاطعانه با رژیم طاغوت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی افزود: با اندیشه امام و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای بار دیگر شئونات اسلامی در جامعه ایران احیا شد.

امام جمعه بوکان با بیان اینکه امام خمینی (ره) خدا محور و تکلیف گرای واقعی بود، اظهار کرد: امام خمینی قوت قلب مردم ایران و امید مستضعفان جهان بود و کشورهای آزادیخواه جهان از این مرد قرن الگو گرفتند.

ماموستا خلیفه زاده همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب تکلیف دولتمردان را به شدت سنگین تر کردند.

وی بیان کرد: دولتمردان باید مشکلات مردم را رفع کرده و به منظور رفع بیکاری گام های اساسی و جدی بردارند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.