سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

کار کردن در روستا‌ها به مراتب سخت‌تر از شهر است

کار کردن در روستا‌ها به مراتب سخت‌تر از شهر است، مردم روستا به ازای یک محبت کوچک قدر‌شناسی بسیاری دارند و باید قدر خود را بدانیم که برای چنین افرادی در حال خدمت هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در  مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان اظهار داشت: محور تمام تلاش‌ها و موفقیت‌ها، همکاری در هیأت‌های ورزشی در اصفهان است، به واسطه تفکر ارزشی حاکم بر فعالیت‌های ورزش روستایی، بانوان در مسابقات ورزشی حضور دارند و این فرصت نیز به وجود آمده است که آقایان به توانمندی بانوان ببالند.

غلام‌رضا جعفری افزود: فعالیت‌های هیأت‌های ورزش روستایی در مقابل هیچ فدراسیونی نیست و برای صیانت از حقوق روستاییان است، با توجه به اقبالی که در بین جوانان در روستا‌ها وجود دارد، باید برنامه و هدف خاصی را داشته‌باشیم که این امکان به وجود بیاید، برای معرفی ارزش‌های فرهنگی که در قالب ورزش‌هاس سنتی و بازی‌های بومی و محلی است، اقدامات زیادی در استان اصفهان صورت گرفته است.

عیسی بهمنی نیز در این مجمع  اظهار داشت: کار کردن در روستا‌ها به مراتب سخت‌تر از شهر است، مردم روستا به ازای یک محبت کوچک  قدر‌شناسی بسیاری دارند و باید قدر خود را بدانیم که برای چنین افرادی در حال خدمت هستیم.

وی خاطر‌نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان همراهی خوبی داشته است، باید سکون را در جامعه زنان روستایی از بین ببریم، آسیبی که گریبان‌گیر زنان روستایی شده است، کم‌تحرکی است، هیأت ورزش روستایی باید برنامه‌هایی داشته باشد که زنان در روستا‌ها را مجبور به تحرک کند.

 مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان بیان داشت: در دولت نگاه خاصی به روستا‌ها شده است، 150 مکان را در روستا‌ها به محلی برای ورزش کردن تبدیل کرده‌ایم، مسؤولان باید نخبگان ورزشی را در شهرستان خود پیدا کنند و قهرمان‌پرور باشند.

 
گفتنی است مجمع سالیانه هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان  با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد که در این جلسه مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان به بررسی مسائل ورزش روستایی و اهمیت آن پرداختند.  
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.