سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش همکاری علمی با دانشگاه های آلمان

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: با راه اندازی دفتر علمی در شهر بن تعامل علمی با این کشور افزایش پیدا می کند.

محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازی دفتر علمی در شهر بن آلمان اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت همکاری های خوب علمی و پژوهشی با کشور آلمان دارد و در همین راستا یک دفتر در شهر بن راه اندازی کرده است.

وی عنوان کرد: این دفتر همکاری بین دانشگاه های کشور آلمان و اتحادیه اروپا را با دانشگاه علم و صنعت ارتقا می بخشد و زمینه تحقیق و پژوهش را گسترده می کند که برای افزایش همکاری با دانشگاه های آلمان و مراکز تحقیقاتی برنامه ریزی خوبی انجام شده است

رئیس دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: در حال حاضر هیچ یک از دانشجویان ما در کشور آلمان تحصیل نمی کنند و آنهایی که در اتحادیه اروپا درس می خوانند بیشتر در کشور فرانسه هستند.

وی ادامه داد: برخی از استادان ما فرصت های مطالعاتی خود را در کشور آلمان در حال گذراندن هستند و به زودی با پایان یافتن دوره خود به کشور باز می گردند.

برخورداری یادآور شد: برای تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی آلمان اقدامات موثری صورت گرفته است و من امیدوارم از ترم جدید دانشجویان علاقه مند به تحصیل به این کشور اعزام شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.