سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

سکانداری نظام جمهوری اسلامی ایران با نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب به‌عنوان یک انسان اثرگذار در جهان امروز نام گرفت و این امر به برکت خون شهدای مدافعان حرم و دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان رقم خورده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام راحل که در مصلی قدس آمل برگزار شد، گفت: برای جانشینی امام راحل نمایندگان خبرگان رهبری بر این باور بودند که بعد از امام، رهبر باید از سوی شورایی اداره شود، امروز به برکت یک انتخاب درست، پیام، نگاه و عنایت امام نسبت به مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان رهبری گفته شد و بالاتفاق خبرگان رهبری آن روز مقام معظم رهبری را به عنوان جانشین صالح و سکاندار نظام انقلاب اسلامی انتخاب کردند که تا به امروز بر این انتخاب شکرگذار هستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک انسان اثرگذار در جهان امروز نام گرفت و این امر به برکت خون شهدای مدافعان حرم و دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان رقم خورده است.

امام جمعه آمل با اشاره به انتصاب جعفر رسولی به عنوان فرماندار آمل، گفت: امروز سکاندار فرمانداری آمل یک کارنامه بسیار درخشان دارد که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانباز و آزاده است امیدوارم نگاه خدمت به مردم در ایشان باشد و به امر صنعت، تولید و خواسته های مردم این شهرستان توجه کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.