سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات در کاشان

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان گفت: نخستین المپیاد ورزش محلات در این شهر برگزارمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در نخستین نشست هم‌اندیشی سفیران ورزشی منطقه پنج این شهرستان گفت: سفیران ورزش هماهنگی و همکاری‌های لازم را با فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برای برگزاری این المپیاد ورزشی داشته باشند.

سجاد مظفری تبار، اهمیت برگزاری طرح سفیران ورزش محلات در کاشان با توجه به ظرفیت فرهنگی و اجتماعی دارالمومنین را تاکیدکرد و افزود: اجرای این طرح با توجه به موقعیت و ظرفیت کاشان با وجود هیات ها و مساجد فراوان و البته پیشینه غنی این شهرستان فرصتی مغتنم برای عرضه توانمندی ها و ظرفیت های ناب ورزشی در این منطقه است.

وی، توسعه ورزش همگانی، قرار دادن موضوع ورزشی در سبد زندگی شهروندان، ایجاد پل ارتباطی بین محلات شهری برای ارائه هرچه بهترخدمات ورزشی به شهروندان و حلقه وصل بین مجموعه‌های مردمی در محلات مانند پایگاه‌های بسیج، مساجد و کانون‌های فرهنگی را از جمله اهداف اجرای طرح سفیران ورزشی برشمرد.

به‌گفته‌وِی، ارتقاء و تقویت ورزش محلات به عنوان یکی از عناصر سلامت شهروندی، ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها از اهداف اجرای طرح «سفیران ورزش محلات» در این شهر است.

شایان ذکر است، نخستین نشست هم‌اندیشی سفیران ورزش محلات منطقه پنج شهری، در فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

معرفی سفیران ورزش محلات،ارائه برنامه‌های آنها در منطقه و محلات و نقطه نظراتشان با مسوولان ورزشی منطقه از جمله موضوعات برگزاری این نشست بود.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.