سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز حقوق بشر لیبی خواستار انجام تحقیقات درباره اقدامات قطر شد

کمیسیون ملی حقوق بشر لیبی انجام تحقیقات بین المللی در خصوص حمایت قطر از گروه‌های تروریستی افراط گرا در لیبی را خواستار شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع مصر به نقل از روزنامه الیوم عربستان نوشت: کمیسیون ملی حقوق بشر لیبی به عنوان شاکی از دیوان کیفری بین المللی و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل خواست در خصوص مداخله و حمایت مالی و نظامی قطر از گروه های تروریستی افراط گرا در لیبی تحقیقات بین المللی انجام شود.

این در حالی است که دیوید واینبرگ، کارشناس سازمان دفاع از دموکراسی در آمریکا گفت: قطر علیه اشخاصی که تامین مالی گروه های تروریستی در جهان را برعهده دارند، اقدامی انجام نداده است. وی با اشاره به اینکه بحران کنونی دوحه را نگران کرده است، پیش بینی کرد آمریکا در این زمینه اقداماتی انجام دهد. 

واینبرگ بر اهمیت اعمال فشار آمریکا بر قطر تاکید کرد. در غیر این صورت، قطری ها هیچ گونه تعهدی نخواهند داشت. 

وی افزود: «اما اکنون و پس از 8 سال، به نظر می رسد قطری ها به هیچ چیزی مانند بیانیه 2014 جده در مبارزه با تروریسم پایبند نبوده اند و در خصوص پایبندی های قطر به (مسائل جاری در) نشست ریاض که با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، شک و تردید وجود دارد.»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.