سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

انتخاب اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات

اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان چهارمحال و بختیاری مشخص شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان شامل ۷ عضو اصلی هیئت مدیره و ٢ نفر بازرس اصلی پس از برگزاری انتخابات مشخص شدند.

وی افزود: در این انتخابات، مجید تقیان چالشتری، میثم محمودیان به عنوان نمایندگان مدیر مسئول، مهدی فتاحی آلیکوهی، اورنگ کیانی دسفاردی و حمید باقری کاکلکی به عنوان نماینده خبرنگاران، شجاع کریمی به عنوان نماینده روزنامه‌های سراسری، مرتضی بلوطی دهکردی به عنوان نماینده خبرگزاری‌ها و صالح کیانی هرچگانی و الهام قربانی دهکردی به عنوان بازرس انتخاب گردیدند.

کارگران اضافه کرد: در این رأی گیری که برای نخستین بار در استان به صورت الکترونیکی برگزار شد، ۸۶ درصد از اعضای ثبت نام شده در سامانه خانه مطبوعات شرکت داشتند.

وی گفت: در انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری از سوی سیستم برگزار کننده انتخابات در تهران، ۲ نفر برای بخش هایی که نامزد انتخاباتی نداشت انتخاب شدند.

به گفته کارگران؛ بر اساس آیین نامه، در صورتی که خبرنگاران در همه بخش‌های خانه مطبوعات برای انتخابات ثبت نام نکرده باشند یا به هر دلیلی صلاحیت آنان احراز نشود، افرادی که بیشترین رأی را در بخش‌های دیگر آورده اند ولی در بخش مورد نظر خود به عنوان هیئت مدیره انتخاب نشده باشند، جایگزین بخش‌های دیگر می‌شوند.
 
این انتخابات همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۹۶ و از طریق سامانه khanehmatbooat.ir برگزار شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.